KORT & GOTT





F

Är det meningen att man ska dö av saknad eller? Allt vad du betyder för mig är svårt att beskriva och jag skulle nog kunna sitta här en hel dag och bara skriva om hur fin du är. Det som är så fint är att du bryr dig om mig. Du är inte någon som skiter i mig , inte som alla andra. Du är speciell. Du gör massa saker bara för att jag ska må bra. Nästan allt jag ber om gör du, för min skull. Utan att du ens vet så bara läser du mina tankar. Utan att jag har sagt hur jag mår så vet du. Det är så skönt att jag har dig. Det är helt otroligt. Det är ingen som har betytt så mycket för mig som du gör. Känns som att världen skulle spricka utan dig. Jag är säker på att du inte sviker mig, för första gången känner jag mig säker på det. Du får mig att må bra och älska livet, livet med dig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0