SKOR!

På tal om höst. Jag älskar hösten lika mycket som jag hatar den. Men fördelarna är ju att alla nya stickade plagg kommer och jag älskar höstmodet! Sen älskar jag att få "krypa in", liksom ha gott samvete om man vill kolla på film en hel eftermiddag efter skolan och köpa hem mörkchoklad och dricka te med en go filt omkring sig. Låter inte helt fel va? Men däremot så är det tragiskt att jag sitter här och pratar om hösten när det är 20 grader utanför fönstret... men jag kan inte låta bli helt enkelt.

Någonting alldeles extra är alla nya fina underbara skor som blir fler och fler i butikerna. Här är lite inspiration!

jag har för mig att detta kallas för kärlek! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0