LADY GAGA vs MR GAGA?


åå sitter här och funderar igen. Någonting som jag funderar extra mycket på är om Lady Gaga är en man?, men aa, ni hör ju själva hur det låter. Ärligt talat så tror jag inte att det stämmer men jag kan inte låta bli att fundera på't. Förresten, haha, kolla hennes video till "Paparazzi" PÅ HENNES HEMSIDA NU DÅ  --> www.ladygaga.com. Där ser man hela videon och sen har dom klippt bort det lilla dumma Alexander Skarsgård säger i dom videorna som sänds på MTV... och nu, på tal om honom. Vad är det med svennar och amerikansk musik/musikvideor/filmer? everywhere pratas det om oss svennar.  haha ska man vara stolt svensk när Skarsgård slänger henne över balkongstaketet och säger "jävla f'tta" eller ? xD
 haha, och sen när man säger "älskar du mig?" på svenska så uttalar man inte ä-et som A :M typ alskar do maj ? haha vafan? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0