JULAFTON / JULDAGEN / NYÅRSAFTON / JULLOVET

Hallå! Partyjulen is officially ovah! nu äre bara chilla som gäller. nästa vecka är det nyår, vad har ni tänkt att göra då? jag funderar lite, vill sjukt gärna fira med alle. men min moster ville att vi skulle åka till stockholm och fira med dom (sofia) och isåfall kanske jag skulle stanna där ett par dagar och ta tåget hem sen. Låter ju sjukt mysigt? Sofia du är så sjukt bra! jaja, nu är jag hemma minst en vecka iallafall.

JAG FICK DOM MEST PERFEKTA KLAPPARNA ! parfymen jag har önskat mig i typ hela mitt liv fick jag ! :D en ny väggklocka, hårfön, silvershampoo och silverbalsam, morgonrock, handduk, smycken, hudkrämer och så vidare... så helt perfekt! jag älskar julen. tog förövrigt över sex timmar att åka 30 mil hem och allt på grund av snöovädret... segt! trodde vi skulle halka av vägen ett par gånger faktiskt. Efter att ha stått ut med NOLL pinnar på telefonen så är jag glad att komma tillbaka till verkligheten!

MEN JAG ÄR HEMMA FRISK OCH KRY OCH UNDERBART TAGGAD INFÖR RESTEN AV LOVET! fan vad jag saknar dig
god-jul-puss // j

såhär mycket snö är det uppåt i landet , inte så tokigt va ? :)  /dålig kvalite/

såhär kan det gå! tre idioter vid ett bord för fem... kan det sluta annat än urmysigt? :)

 
vi tar resten typ imorn... räkna med att jag tar sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nämen hjälp va jag ser ut :O

2009-12-31 @ 18:07:54
URL: http://litettroll.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0