JULAVSLUTNING

IDAG FICK VI VÅRA BETYG! Är så himla nöjd alltså (: ärligt talat så trodde jag inte att det skulle bli så bra, jag var övertygad om att jag hade sänkt mig i massor av ämnen, men nejnej så var det inte! :D

julavslutningen. en jätte stjärna till Linnea som sjöng solo och Emelie som såg ut som sin egen stjärna (själv-glittrande) , jättefin var hon verkligen! så himla skönt är det att skiten är över nu. har verkligen längtat efter ledighet och det känns väldigt ovant att kunna bortse ifrån läxor och annat arbete och bara ta det lugnt! Imorgon drar jag här ifrån iallafall. längtar! kommer sakna allihopa här hemma däremot, ni vet vilka ni är så behöver inte säga namn ♥

godnatt så hörs vi imorgon // j

Kommentarer
Postat av: ~~~ M M A R C U S ~~~

sv. trodde jag hade sänkt mig men nene... jag är skitnöjd! :D fick bättre än vad jag satsade på i slutbetyg så.. :) sjd?

2009-12-23 @ 00:13:00
URL: http://mmarcus.webblogg.se/
Postat av: andrea

jag är också jätte nöjd med mina betyg med tanke på att det var första gången.

4MVG

9VG

4G

God jul (: <3

2009-12-23 @ 08:51:55
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0