THE WAY THE WAY IS, SHE GOT IT ALL DONE

yes nu är det dags att gå och lägga sig! serriöst så har jag varit trött hela dagen var illa tvungen att stiga upp redan vid niotiden eftersom jag skulle på dop, så upp med håret i jag-vet-inte-vad-jag-ska-kalla-det och på med klänningen lite make och ut i den kalla vintermorgonen... locktången var min nya bästis!

Yes, såhär såg jag ut.


Tuvas dop (aningen suddiga bilder pga ljuset i kyrkan och min medelmåttiga kamera)
 



efter dopet tog min härliga dagliga huvudverk över och jag somnade klockan 4! haha försök lyckas med det! Godnatt nu iallafall. vi ses imorgon - första dagen i skolan.


Kommentarer
Postat av: andrea

vad menar du med alexandra? XD

jo allt är bara bra :D själv? <3

2009-12-07 @ 18:56:40
URL: http://andreabjurek.blogg.se/
Postat av: andrea

aha nu fattar jag (:

haha vi kommer vinna! ;) hihi stina sa att vi skulle gå hårt på dig tss* skämt asså <3



2009-12-09 @ 12:48:27
URL: http://andreabjurek.blogg.se/
Postat av: anders

Samma kyrka som vi var i nyss haha (:

2009-12-09 @ 13:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0