SOMMARLOV & PRAG

Hej på er, det var ett tag sen. (: Jag har kommit fram till att skriva blogg kan vara sjukt tråkigt ibland! Men tänkte börja med att säga att det har gått ungefär 3 veckor på sommarlovet, och jag har aldrig umgåtts så mycket med kompisar under ett sommarlov som jag har gjort iår. Varje dag har bestått av Alexandra och Mathilda i princip och jäklar vad kul vi har! :D (a) Självklart är ja inte en sån eremit som skulle sitta inne om dom var borta i en månad, jag har ju andra vänner med, men dom här två nötterna är speciella  (:   Ikväll blir det grillning - sista kvällen tillsammans.

Jag åker ju till Prag imorgon, vi ska åka nattåg ner dit med laget och sedan ska vi bo på hotel. Själva cuppen består av en massa lag från olika delar av Europa. I min grupp är det två lag från Sverige (inklusive mitt lag), två lag från Tjeckien och ett lag från Polen och ett lag från Scweitz (stavning*) Hoppas ni inte missade oss i tidningen, värsta bilden som täckte hela sidan, haha :D  Pusspåer , vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0