A DAY OFF

Nej, idag blev det inte stranden. Kände mig supertrött så jag skippade det. - förlåt alle men jag orkade bara inte <3 Efter att ha spenderat typ varjedag sen sommarlovet började med mina allra härligaste vänner så tror jag faktiskt att vi behövde en liten paus - bara för en dag eller så... :) Men imorgon ska jag försöka ta mitt förnuft till fånga och faktiskt rentav släpa mig ner till domsand. Just imagine! Hoppas vädret blir som tänkt.

Istället för att bara sitta och glo och tycka synd om mig själv på grund av min egen trötthet så bestämde jag mig för att ta springrundan idag igen. För att köra helt slut på mig själv.  Så på med skorna och ut! Men hjälp vad jag ångrade mig efter typ halva vägen när svetten inte tycktes ta slut. Så varmt! Men jag jobbade på ändå och sitter här nu efteråt och är stolt över mig själv som tog slut på dom allra sista krafterna. Nu återstår bara en kopp te och en film, sen ska jag faktiskt vila upp mig tills imorgon! Då blir det full fart!


MAN VISTAS I DOMSAND PÅ SOMMMMARN - thats all you need to know

alexandra efter typ 3 timmars solande




jag med solsting efter typ 3 timmars solande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0