Älskade Farfar

Du har alltid funnits här hos oss. Du ställde inte för stora krav på din omgivning. Du var nöjd med att vi hälsade på dig, sen om vi inte sa så mycket gjorde inte någonting, huvudsaken var att vi var där. Jag minns dig så himla väl när du kom hem hit och du hade alltid med dig tre påsar "ahlgrens bilar" till oss - en var - det var liksom din tradition. Sen så blev du äldre.

Farmor dog och du blev ensam. Du var tvungen att sluta köra så du kom inte ner till ditt älskade båthus, du hamnade i en lägenhet du hatade, blev sjuk, blev frisk, blev sjuk, blev frisk, blev sjuk och var tvungen att gå på läkarbesök hela tiden. Åren bara sprang ifrån oss och du kämpade men orkade inte mer och nu helt plötsligt är du inte här längre. FARFAR JAG ÄLSKADE DIG!

fan jag skulle på något sätt ge allting för att få träffa dig och veta hur du har det. Och jag vet att du finns kvar här hos oss ändå, men det värsta är att inte se dig. Att bara känna dig är så overkligt och man tror inte att man är klok själv. Jga älskade ju dig! Fan snälla kom tillbaka och säg att du mår bra! Säg att det aldrig har hänt! Snälla!

En sista önskan är att du tar hand om farmor och sköter om er, som jag sa till dig. Hälsa till henne och säg att när jag kommer så vill jag att hon är kvar där och väntar. Jag vet ju att du har svårt, men jag vill att du berättar allting som vi har varit med om här som hon missade och att Caroline mår bra och att hon saknar henne. Hälsa henne att jag inte kan vänta på att få träffa henne igen och att jag saknar henne så enormt mycket så det bara inte går att beskriva. Men jag hoppas du får ro nu, jag vet hur tufft du hade det och det var inte lätt att se dig sån ska du veta. Så jag vill säga igen att jag älskar er, och det har jag alltid gjort. Vila i frid nu och ta hand om dig. Vi ses  <3


Kommentarer
Postat av: bebbe

haha...

Bra!

2009-06-17 @ 15:09:58
URL: http://airsoftbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0