FREDAGKVÄLL!

jag bestämde ju att jag inte skulle sitta hemma ikväll så jag drar ut med tjejerna! :) ASGOTT! sen ska jag fundera på några övningar till småbrudarnas träning imorgonbitti... dessutom ska carro ha kalas här imorgon så då ska jag väl hjälpa till med några småsaker där :) (haha, bland annat ska jag låna ut mitt spotify... haha... "jag älskar min syster" ... )

well... idag har inte hänt så mycket utöver det vanliga. Hade "kondition" på idrotten med peddojocke, spelade in i studion (låten är snaaaaart färdig) och röstade till lucia :) JAG ÄR NOMINERAD! :D askul (: men jag kan ju säga att jag röstade på den tjejen som med största sannolikhet blir vår slutgiltiga lucia :) det är hon värd iallafall. Well, nu måste jag gå och göra viktigare sssaker så vi ses imorn, då ska jag berätta om allt.

Buenos dias, ciao.

Kommentarer
Postat av: andrea

vem tror du kommer bli lucia? (:

2009-11-21 @ 23:35:35
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0