FREDAGSMYS!

har spelat in i studion idag igen :) det är verkligen hur kul som helst, mycket tackvare Tommy som ställer upp och gör mycket jobb :) jag tror faktiskt att det kommer bli ganska så bra tillslut! dock blev det sen riktig brådis när vi skulle hem eftersom bussen till träningen går typ tio över fyra från mig ^^ GOTT! :)

provade min nya innebandyklubba idag, kungaklubban som natha säger ;) världsgo är den :) en 29 flexare :) suverän!



imorgon ska jag upp tidigt igen, men nu har jag först och främst fredagsmys framför mig , tacos, film och godis!

Jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin klubba jessi! :)Men min tar din ^^ ,, skoja /kram

2009-11-07 @ 00:57:55
URL: http://hampuslundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0