sola VS brun utan sol

Cancer? - nejtack! Solarium? - jatack! Beslutsångest? - check!
hahaha, vi unga i ett nötskal... en 37 åring hade ju lugnt valt bort solariet. Varför? Jo, man har vid den åldern andra problem än en bortsprungen bränna... haha men ändå så äre massa av "gamla" tanter och farbröder  (får man säga så om en 30 plussare?) som springer ut och in på Meddo XD haha vafaan? Haha, alltså när man har så "många" år på nacken så tycker jag seriöst att man är dum i huvudet som lägger sig i ett solarium? Man har ju verkligen ingenting att vinna på det, jag menar man är ju ofta gift och har familj och jobb, räcker inte det eller? xD alltså vem solar man för då egentligen? Haha, jag kan ju säga att jag känner mig 90000000000000000000000000000000000000... gånger fräschare med lite bränna alltså, men seriöst, jag betalar inte 120 spänn i veckan för att bli en nyans mörkare i hyn eftersom det i bästa fall håller i en månad..., det finns andra lösningar... B U S och det ska ni veta att jag är helt körd på dessa produkter! stolt också.

JAG VÄLJER IALLAFALL ATT BEHÅLLA LIVET!


Kommentarer
Postat av: Kurt

Hej har hört att det inte är så bra för naglarna att sola solarium!! Det kan ske att naglarna blir bruna eller så kan man få nagelinfluensan!!!!! OBS OBS!!

2009-11-21 @ 00:01:14
URL: http://kurtsnagelvärkstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0