ORDET ÄR MITT



RÄTT :

Hösten - ja allihopa det ÄR höst nu, lika bra att vänja sig. Jag har plockat fram min höstjacka och skinnvantarna :) alltså det är rätt gött faktiskt. Frågan är hur man ska klä sig för att inte frysa...

Hår- och makeup artist bloggar - helt ärligt, jag blir jätte inspirerad av att se olika frisyrer och sminkningar för olika tillfällen. älskar kreativa människor som vågar! så sjukt härligt :)

Skolresa till Stockholm - Kan ni förstå hur härligt det är att få åka till stockholm eller? med klassen! åå alla andra nior! asså , jävlar va gött! en hel dag är vi borta :M haha, stort eller hur 8) !

 
SNETT :

Sjukt mycket plugg - ärligt talat. jag pallar inte plugga längre. jag orkar knappt öppna böckerna utan att somna. däremot kanske jag har lyckats höja mig i slöjd :D hahaha guud!

Kallt i skolan - SERIÖST jag är så sjukt trött på att det ska vara 50 MINUSGRADER i klassrummen för att man "tänker bättre" ? Är ni helt slut i huvudet? haha man får ju urinvägsinfektion bara av att titta på dom kalla stolarna -.-

Innebandyn - helt seriöst. jag är så trött på satsningen på tjejidrotten så det är inte sant. vi ska träna ute på råslätt I ÅR IGEN! asså rent ut sagt jävla halltider. jaja... nittiofemmorna får ju åtminstone träna i d-hallen - BRA! -.-  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0