tänkvärt

jag vet inte vad jag ska välja till gymnasiet nu... är så trött på biologi så det är inte sant... så nej jag vill inte välja natur OM det existerar biologi inom den linjen... däremot matte och fysik fattar jag bra. haha matte är actually rätt kul (utan att vilja låta som världens tönt) även fast jag vill bli läkare så fattar jag inte biologi asså x) jag vill jobba inom psykologi. eller så vill jag vara kreativ på något sätt och allra helst jobba med musik - men vem lyckas med det. jag kommer aldrig kunna försörja mig på det direkt så...

men läkararbeten kan ju innebära en hel del möjligheter. jag ska lyckas bra! jag ska bli framgångsrik. jag ska lyckas. jag ska tjäna pengar. varför tänker man så egentligen? varför går allt ut på pengar? jag älskar att hjälpa människor. jag skulle vilja ge folk råd och hjälp och stöd. jag vill vara till nytta, hjälpa så många som möjligt. glädjen sitter inte alltid vad du själv gör och hur du själv mår, utan att se andras glädje och glädjas med dom.


kan ni tänka er mig i psykolog-slash-läkar-kläder ?
eller kanske mera troligt med en gitarr över axeln?


Kommentarer
Postat av: emeliie

gitarr över axeln ofc! ;)

förresten så kommer du ha biologi i vilket fall som helst. :O naturkunskap är typ exakt samma. :( och det tror jag man har på varje linje, tyvärr. <3

2009-10-04 @ 18:40:02
URL: http://emeliiepaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0