myday

idag slapp jag skolan helt. var hos en sjukt dyr sjukgymnast klockan åtta på rosenlund. världens fräschaste lokaler! andreas frostemark heter han och verkar vara bra. jag ska inte träna innebandy - eller anstränga foten onödigt mycket - på 4 veckor och ska börja rehabträning nästa vecka. sen återvände jag hem och till skolan och cyklade ner för att hämta kriterierna till fysikprovet imorn. väl där passade jag på att gå upp till expiditionen - för att anmäla varför jag varit frånvarande på morgonen. slutade med att jag slapp orienteringen på eftermiddagen som jag faktiskt inte fick vara med på, men dessa lärare älskar ju att tvinga eleverna att GÅ runt om man inte kan delta fullt ut... död åt det. men jag slapp det iallafall :) giltig frånvaro guys , inget slår det!

så jag drog hem för att plugga fysik och allt hemma. slutade med att jag la mig för att vila - men somnade :) haha, görbra att man inte kommer kunna sova nu ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0