"svävar över stockholms stad"

hahahahahaha, jag skrattar och jag skrattar...! stockholm var askul :) gick upp skit tidigt så jag sov säkert ett par timmar på bussen. sen när vi kom fram drog jag och alle till slottet, sen blev det donken och efter det tillbaka till riksdagen (i världens löp) (y) bra alle ;) haha, sen gick jag och linnea till NK och handlade på hm och köpte varsin chai latte på waynes, super. Sen tänkte fidde med röven - som vanligt ;) - och retade upp vakten vid slottet som sen skrämde vettet ur honom :) haha lilla vännen fredrik, lite skakis blev du nog allt ? :) Buss hem vid sextiden och hemma strax efter nio tror jag och med världens sämsta film i bakgrunden så kunde jag inte låta bli att slumra till igen.

Tack för en härlig dag folks :) puss

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Om jag skulle åkt dit hade jag varit den första som tvingat sina föräldrar att hämta den i stockholm iaf hahaha :D

2009-10-11 @ 03:25:06
Postat av: jess'

haha, jag är rätt säker på det med! :)

2009-10-11 @ 17:09:36
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0