they will tell you all the things you don't know

En torsdagskväll - en helt vanlig torsdagskväll.
Fast idag har jag varit jätte trött, tröttare än vanligt. Mår verkligen inte bra just nu. Känns som att det är aldeles för mycket med allt möjligt. Plugg, plugg, plugg... gymnasie tjat, gymnasie tjat och ytterligare en gång - gymnasie tjat. Jag blir nästan mer förvirrad nu när man får veta massor om linjerna. Jaja. Min nacke vet jag inte vad det är för fel på ^^ haha, den är väl cpskadad precis som så mycket annat hos oss vänsterhänta (host, mathilda) ;) haha... kul jag vet! :) eh... IMORN ska vi spela in i studion för första gången jag och Linnea :) det ska verkligen bli jätte kul och framför allt spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0