MIN FREDAG MIN LÖRDAG

why does it always ends the same damn way ?

igår var vi och åt på chilithai mathilda, alle och jag. supergott! efter det sov vi hos mathilda.

Idag har jag pluggat enda sen jag kom hem från henne. Fysik, Biologi, Matte, Historia - you name it... , sen kom linnea hit på eftermiddagen så att vi kunde planera inför träningen imorgon. Hon stannade och åt med oss med :) just det, har glömt att skriva det. vi ska hålla i träningen för tjejer födda 97-00 (tror jag) i år igen :) Almgren hänger på som vanligt tror jag :D ska bli hur kul som helst det här! dom är så söta! :DD

efter den träningen ska vi spela match, så vi stannar kvar i stan och käkar nånting tror jag, sen drar vi direkt till idrottshuset därifrån :) hej mör i kroppen när man kommer hem sen eller! hur som helst så är det söndag, och ja, då är det väl till att plugga när jag kommer hem sen igen. linnea ska hjälpa mig med lite saker. känns som att vi pluggar bra ihop :) har endel inför nästa vecka. haha snacka om wasted weekend.

puss godnatt , j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0