FREDAG

jag är så mycket starkare nu.
if you didnt noticed, you meant everything.
 


idag har jag hade vi kondition på idrotten första timman, sen tränade jag på kvällen och direkt efter det skulle jag vidare till återträffen på konfan. och nu så sitter jag här i mina myskläder och bara orkar inte vara uppe längre. jag måste sova nu, behöver ta igen några timmar eftersom jag inte kunde somna igårkväll... någon mera än jag som har lagt märke till det "härliga" höstvädret? någon som märkte att det ösregnade typ hela morgonen idag? herregud jag orkar inte med tråkigt väder, eller så gör jag det. Har iallafall en helg att se fram emot nu, fast jag måste plugga lite också, kul...
/jess'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0