EN VÅRFÖRKLARING

Nu skiner solen riktigt härligt, och det är ganska varmt ute också. ååå nu kommer sommaren snart :) ingen tid kvar typ ju!

"Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon och dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick där ifrån. Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat och där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat"
  
musikalen har hittils gått bra, jag har kunnat sjunga på en föreställning iallafall. Jag har jätteont i halsen och jag har varit väldigt hes. men IGÅRKVÄLL GICK DET! :D bara att ge gärnet. det är så himla kul!

men nu i helgen är jag helt ledig (!) Imorgon ska jag träffa elinn, alle och mathilda :) puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0