GOTHIA CUP / PRAGUE GAMES / FAIRPLAY CUP / DUMLESLAGET



DUMLESLAGET!



vi tog guld idag igen! :D hur härligt är inte det!? så nu hänger det två nykomlingar till guldmedaljer runt min sänglampa! Men en riktig rysare var det allt. Allting avgjordes på straffar. Jag har då aldrig varit med om någon värre final tror jag. Benen sprang knappt dit jag ville så himla trött var jag. Om jag inte minns fel så har vi spelat ungefär 13 matcher inom loppet av en och en halv vecka och är fortfarande obesegrade! DET KÄNNS UNDERBART.

hotellet vi bodde på var inte det allra finaste kanske, men med gott sällskap så står man ut med det mesta. lördagen spenderades i hallen och på nordstan. ååå det var säkert 20 grader i solen :) tror faktiskt att jag vill flytta till götet senare i livet, vilken härlig stad, vilket härligt folk! :) längtar tillbaka nu.

men äntligen är jag hemma hos min älskling och äntligen kan jag träffa honom igen <3

jag har haft det helt underbart i helgen iallafall, och nittiofyralaget kommer alltid att finnas på en speciell del i hjärtat, hur det än blir i framtiden. tiderna med er har varit underbara!



Kommentarer
Postat av: amanda

sv; ja riktigt härligt va det! sjukt underbart! två guld på en vecka är inte dåligt det.bra spelat! :) pusss på dig söta skrattunge! :D

2010-04-05 @ 11:20:45
URL: http://amandahilll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0