ED!

Första dagen på ED som natur-kemiare var helt perfekt! Jag trivdes verkligen jättebra, och det visste jag att jag skulle. Det är precis min typ av skola (haha jag slipper gå utomhus när man ska byta sal osv osv...). Många av mina klasskamrater visade sig vara från Habo vilket betyder att iallafall en av dom har jag mött i fotbollen tidigare, Elin är en riktigt go tjej ska ni veta och likaså Irma som också är jättego! Första dagen fick mig verkligen att känna att det kommer bli tre jättebra år!

Lite komiskt att det är så mycket nytt plötsligt. Ny skola, nya ämnen, nya lärare, nya klasskompisar, nytt innebandylag, ny division, nya tränare, älskling bor numera mycket längre bort... listan är lång! Men jag tror verkligen att det kommer gå bra iallafall! På onsdag ska vi åka till Kyrkekvarn för att paddla kanot i Tidan - återigen. Men det blir säkert skitkul (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0