EMINEM, SOM ELVIS?

Okej, jag erkänner, jag har aldrig varit ett Eminem-fan. Inte alls faktiskt. När jag var liten hatade jag verkligen hip-hop för jag visste inte varför det inte var någon melodi i raderna, och varför det kallades musik att prata. Först när jag lärde mig engelska så pass bra så att jag förstod meningen i musiken så fick det en mening för mig. Jag har lärt mig att tycka om det skulle man kunna säga. Det gick upp för mig ganska snabbt att Eminem är hip-hopens Elvis, och jag har inte så svårt att tro det med tanke på sättet han får fram sitt budskap i sina texter. Dessa låtar är enligt mig ganska underbara.


Eminem ft. Rihanna - love the way you lie


Eminem - Not Afraid


Eminem - Toysoldiers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0