SOM-SOM-SOMMAREN!

Jag skulle gärna vara i västmanland nu hos mormor och morfar och katterna. Längtar faktiskt efter sommaren där uppe. Har varit där en eller två veckor dom senaste två somrarna och det känns nästan lite konstigt att inte ha varit där nu. Just nu har jag liiite ångest eftersom att skolan snart börjar igen, känns som att sommaren har gått fort iår - fast ändå känns det längesen vi framförde "lean on me" i gympasalen på skolavslutningen. Jag är verkligen hur nöjd som helst med våran långa semester i Italien, men sedan vi kom hem känns det som att tiden bara har gått. Hela juli är som bortsprungen. Vädret är verkligen jättetråkigt just nu, jag önskar att det var sol och varmt varje dag och att man framför allt slapp sitta inne och vara sjuk. Någonting jag aldrig har gjort tidigare är läsa böcker på engelska - och nu har jag t.o.m. läst två :) Inte dåligt inte. Give me sunshine! /J
Bild från medelhavet i Italien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0