ÄNGLAJUL

Idag vaknade jag halv ett (!) i en säng tillsammans med min dator som låg upp-och-ner-vänd och min mobil vid huvudkudden. Var jag trött igårkväll? Var iallafall himla lack efter ytterligare en förlust. Känns hopplöst det här... kan inte ens beskriva känslan med ord för det gör verkligen ont i hjärtat. Jag botade min besvikelse med lite mys med mina kära klasskompisar som står skrivet i föregående inlägg. Julegröt och julegris är ju gott (risgrynsgröt och mackor med skinka på). När jag väl vaknat försökte jag titta klart på filmen jag påbörjade igårkväll, visade sig att jag bara hade sett tio minuter av den och sedan somnat... bra!

De sista julklapparna blev inhandlade efter en snabb dusch och en bussresa till A6 och lite kö-väntande. Himla härligt känns det nu att ha spenderat exakt alla mina pengar på julklappar, till personer jag verkligen älskar. :)

Efter att ha drömt om min älskling som provade mössor blev det äntligen morgon och jag vaknade med en varm vind genom min kropp som talade om för mig att vi har årsdag! TÄNK DIG KÄNSLAN!

några av helgens inköp + en liten gåva från mitt lilla tjejlag som jag tränat i några år, lindors choklad - mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0