ETTÅRSDAGEN, 365DAGAR

Hjärtat, det finaste som finns. Jag tycker om dig så mycket. Jag saknar dig så mycket, varenda sekund, men vi klarar det här du och jag för vi vet att vi har varandra. Du är verkligen en stjärna för mig som lyser upp varje dag med hopp och glada ord. Även när jag inte är så glad så ler jag för att du är så gullig mot mig. Trodde aldrig att jag skulle få dig. Trodde aldrig att han som var så jävla snygg och så himla go skulle vilja ha mig. Men så plötsligt så kysste du mig och så var det du och jag, Felix och Jessica. Vilken tur jag har haft som har fått vara så lycklig så länge! Du är en ängel för mig så gå aldrig ifrån mig.

Så roligt som jag har haft med dig tror jag inte att jag har haft med någon, någonsin.
Om du vill vara med mig, så är jag din förevigt.



Min stora kärlek här i livet. Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanne tha man

Grattis till er sötnöt :)

2010-12-20 @ 15:35:36
Postat av: Jess

Tack så mycket Sanne! :D

2010-12-20 @ 18:07:43
URL: http://fagerkvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0