LUCIADAGEN 13 DECEMBER

Idag fick vårat slit med veckornas övningar på resurstiden sin rätta atmosfär i aulan på ED. Med tända ljus tågade vi in genom salen sjungandes med tonerna klingande omkring oss. Vilken känsla! Det gick riktigt bra andra och tredje föreställningen, dock var första ganska tanig, men det blir väl lätt så med morgonröst...

Väl hemma efter en ganska trött dag mår jag riktigt dåligt faktiskt. Ganska jobbigt att min förkylning aldrig ger sig... sitter just nu med huvudverk och täppt näsa i min säng men när min älskling ringde för en stund sen och pratade sådär fint och underbart om hur synd det är om mig och hur gärna han ville ta hand om mig och pyssla om mig så kunde jag inte hålla mig från att le, han är ju så himla oslagbart underbar! 

Jag är omgiven av vackra människor. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0