THING'S ARE ABOUT TO CHANGE

Att inte behöva anstränga sig när man är med sina vänner är bland det bästa som finns. Att bara kunna vara precis hur dryg och efterbliven man vill vissa dagar och stunder och sedan kunna vara seriös nog att kunna plugga tillsammans, det är inte alla som kan. Just detta är något av det bästa som finns med gymnasiet. Man börjar umgås med människor som är precis som en själv, och om inte exakt så så nära man kan komma. Det är ju helt underbart! Nåt av det största som hänt mig iår var gymnasiet och nya innebandylaget, båda sakerna har gått utmärkt. Jag var verkligen nervös inför vad jag skulle välja när jag gick i nian, men tänk så rätt det blev! Oron inför om man kommer hitta några vänner, om alla var pluggisar och inte hade nåt liv, om lärarna skulle slå mig om jag var efterbliven och inte fattade nördmatte (:)) ne men ni fattar oron jag hade? Och så blev det hela så himla bra! Against all odds. Bäst helt enkelt.

Man hör med insidan, för egentligen är det hjärtat som ska tala om för dig vad som är rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0