VÄLKOMMEN TILL TORPET

Mår himla bra här ute på landet. Mysigt är det verkligen och julen blir på något sätt myckte finare med lite skog omkring en. Dagarna har jag fyllt med spel i form av "Med andra ord", "Cluedo" och "Brainstorm". Min lilla kusin Johan tycker det är jättekul och blir rastlös superfort efter att vi har hittat på någonting. Idag har vi utsatt oss för motion i form av Spark! Så himla roligt och SÅ himla jobbigt! Jag som hade dåligt samvete för att mina löparkläder inte fick plats i packningen behöver nu inte ha det längre eftersom jag är helt slutkörd nu på kvällskvisten. Mysigt har vi det iallafall. Ibland blir det en tripp genom dungen över till mormor och morfars hus och då allt som oftast för en fikastund. Mitt läsande i boken jag fick låna av Felix har börjat ta fart ordentligt i och med all extra tid man får här och jag har lovat mig själv minst femtio sidor varje dag, vilket jag kommer lyckas med för hoppningsvis.

Jag har haft en toppenjul och fick en massa bra saker som jag önskat mig.

Ett exempel är boken EGOBOOST som jag verkligen tycker om (vilket jag visste redan innan att jag skulle göra). Hon har gjort ett kanonjobb, Blondinbella, kanonjobb!

En baksida med lantlivet är den usla täckningen! Har hittat ett ställe här på torpet där det alltid är EN pinne (det bästa möjliga alternativet). Längtar till morgondagen då vi drar vidare till Stockholm för mellandagsrean! Supertaggad! I morgon kväll ska jag och Fia njuta av en stund i Kistas biosalong, kanon!

(dumma jag glömde telefonsladden hemma, därav inga bilder)
Det var dagens update, mer kommer förhoppningsvis imorgon.
Älskar dig Felix, saknar dig massor... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0