DIVIDED

Running away from the past. Heart is running fast. Waiting patiently for long lasting dreams. I suppose i forgot them in time, it seems. rikligt med prat blev det ikväll. så mysigt att dom äntligen kom hit efter en lååång tids "uppehåll". Tur! Imorgon upp tidigt igen och träna... kill me. när mitt nytvättade hår har torkat lovar jag att jag somnar direkt. sovgott anyway.  

ingenting går upp mot att sova en lång skön natt, så det är väl sådags att börja nu kanske? tänkte bara nämna att det inte blir mycket till bloggande imorgon eftersom hela dagen kommer gå åt till att packa alltihopa! Tusentals skolböcker som måste med dessutom. YES - eller inte.

here we go suckers! önskar alla en lyckad alla hjärtans dag på söndag, ifall att jag inte hinner säga så pass viktiga saker imorgon. GODNATT  / j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0