ÖPPNAR DU DEN DÄR DÖRREN, TAR PÅ DIG SKORNA, MÅSTE JAG TA SÖNDER DIG?

Haha, jag har blivit tant. Mamma ska sticka en tröja till mig, men se bara på dom här sockorna. Så söta!

haha, bli inte rädda nu bara. jag har inte tänkt att bli Mormor nu och sticka allt själv, haha aldrig! Jag stickar inte. Däremot så är jag helt förälskad i stickade koftor och stickade sockar, och det kan ingen ändra på - detta kan Alexandra intyga som nu har döpt mig till Jessica Agda 89 :) Hon heter förövrigt Berit Rut 89 från och med nu!


Kommentarer
Postat av: Linnea Widlund

Hahah, Jessica Agda - jo jag tackar jag! XD

Den översta tröjan/blusen var finast till dig enligt mig ! :D <33

2010-02-08 @ 21:02:26
URL: http://lifebylillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0