KOM MED MIG SÅ VINGLAR VI FRAM GENOM STAN

Jag älskar mitt liv när det är som det är nu. Nya guldkorn finns överallt. Man har så mycket att vara glad för i livet, vi klagar för ofta - iallafall gör jag det. Man måste vara nöjd någon gång. Jag lovar dig, det är ditt fel att allt är så bra :)

Idag tränade jag igen- äntligen. Det gick superbra faktiskt, oväntat. Råslätt for the win -.- ! haha nej men det var jättekul. träffade alexandra och mathilda och linnea idag igen vilket var sjukt längesen. Slipper spela match imorgon, så tagga lördagkväll i växjö mot Hovshaga. Seriefinal! kommer bli illa jämt men gud vad taggad jag är inför det.

mitt liv är så bra!  //  j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0