FÖRÄNDRING


SKINNY LOVE - BON IVER , sommarens låt.

Andra halvan av 2010 kommer innehålla massor av förändringar. Till att börja med får vi studiebidrag istället för barnbidrag. Bra eller dåligt, det låter jag vara osagt. Jag kommer inte längre behöva gå till skolan, nej, nej, nej, nu blir det buss till stan varje vardagsmorgon istället. Vi kommer få en dator av skolan som vi kommer jobba med och sköta inlämningar med - vilket jag ser som bra. Jag kommer spela innebandy för Husqvarna istället för Jönköping. Några innebandykompisar från sistnämnda klubb och jag kommer fortsätta träna tjejer födda -97/-98 men nu mera flera gånger i veckan.

Ny klass och nytt lag innebär många nya vänner. Är hittils väldigt glad för alla jättegoa tjejer i Husqvarna som verkligen har hjälpt mig att komma in i laget. Känner mig väldigt välkommen. Större delen av min tid kommer innebära träning på olika håll. Musiken får ta ett steg undan just nu, jag har ingen energi till det.

Den allra största förändringen är just nu väldigt ofattbar och har tyngt ner mig ganska mycket. Men jag tänker inte nämna vad det är eftersom det känns privat.

Idag är jag sjuk och orkar ingenting. Det enda som är bra just nu är att jag är solbränd. Bild från Danmark.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0