FELIX ASK

Den bästa personen på denna vida värld måste vara du. Jag är faktiskt riktigt säker på den saken. Igår hade vi varit tillsammans i tre månader och gissa vad människan gör!? Han överraskade (minst sagt) mig med en röd ros och en marabou igår och jag fick årets hittils härligaste kram som pricken över i. Jag kan ju säga det att jag hade ett leende på läpparna resten av den dagen!

Min mamma, pappa och bror hade åkt iväg redan på morgonen till Vänersborg för att spela hockeycup och pappa kom inte hem förns klockan halv tolv på kvällen medan mamma och jonas sov där. Så vi skulle vara ensamma hela kvällen, därför köpte vi godis och chips och inte så himla lite av det heller, för att min syster inte skulle känna sig så övergiven under kvällen utan åtminstone ha något gott att äta på! Sen när vi kom hem var vi ensamma med min syster som väntat och vi lagade tacos, lyssnade på hög musik, skrattade och sjöng! Haha därför tog det sjuukt lång tid innan maten blev klar (a) haha. Sen så myste vi hela kvällen och jag säger bara det att jag har världens bästa kille. Min underbara, underbara, underbara älskling du kunde inte vara bättre!

Med tända ljus i mitt rum, min favoritmusik i högtalarna och en helt underbar kille i tankarna så var det ganska lätt att somna sen!

3 underbara månader med dig ( L ) det kunde inte ha varit bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0