HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ TRÖTT.

haha jag är så trött så att jag sitter här och har glömt att (orkade inte) plocka ur tepåsen från min kopp med te. myrhsjgshslkhashdfodgfb! skit. 

jag är så förbannat trött. och nu ska jag sitta här till ungefär klockan elva och skriva uppsats om Tycho Brahe (y) underhållande. verkligen. men iallafall så vann håve matchen idag med 2-0, bra jobbat. jag ska från och med nu ta tag i mitt liv (!) nej förresten, jag orkar inte vara pigg just nu - nu ska jag vara trött. Hade ju nationellt prov idag igen, denna gången i engelska. Det gick väl bra, men ja jag var ju trött så jag kunde ha gjort det bättre med lite mera energi i kroppen. That's life! men sorry nu har jag uppsats kvar att göra. TAGGA FAIRPLAY PÅ FREDAG! 


det bästa jävla innebandylaget då vi var som bäst. tjejer vi har haft så sjukt många härliga år tillsammans. nu jäklar avslutar vi den här sässongen på ett riktigt riktigt riktigt bra sätt! och JA jag kommer sova med Linnea, Alle och Jessica på dumleslaget ;) det blir grejer. stjärnor slocknar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0