HEY, SOUL SISTER!

Idag ska jag plugga litegrann och sen ska jag åka in och kolla på när mitt lag spelar match! Rätt okej söndag? ja. haha mitt hår är enoormt lockigt idag eftersom jag glömde ta ut min boll innan jag somnade igår... bra (y)...  

sitter just nu och kollar runt på massa ställen att resa till. jag tänker resa senare i mitt liv. kom just på att jag antagligen kommer klara mig ganska bra när jag flyttar hemifrån, haha seriöst jag har skött detta huset hela denna helgen! men nu måste jag kila och plugga en aaaaaning... solong! /j e s s

minnen från en förlorad tid.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förlorad tid it is.. ;( <3

2010-03-22 @ 16:19:40
URL: http://lifebylillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0