SUPERSTITION

Här sitter jag i mitt lilla rum i min nymålade stora säng och väntar på att klockan ska bli kvart över nio, då ska jag dra mig mot skolan. Jag försov mig faktiskt idag, och när jag gör det brukar jag stressa ihjäl mig för att hinna till klockan åtta ändå. Idag gjorde jag inte det utan tog det lugnt och åt frukost och klädde på mig annat än myskläder - som jag hade tagit på mig om jag hade stressat. Jag hatar att komma försent - ändå gör jag det nästan jämt. Jag vet inte vad det är med mig nu, jag är supervirrig och jättestressad vad jag än ska göra.

Idag är det coopertest också, så jag tyckte det var viktigare att äta ordentlig frukost istället för att gå till första lektionen. Får se hur det går att springa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0