336 DAGAR, 29030400 SEKUNDER

11 månader har varit fyllda med tårar, hopplöshet, motgångar i allra högsta grad, men samtidigt tiotusenmiljarder underbara stunder som har påverkat mig på bästa möjliga sätt. Jag har verkligen insett att man kan lita på en person som dig till hundra procent. Som jag aldrig någonsin litat på någon har jag litat på dig, och jag vet nu att jag har gjort helt rätt i det, för det är du som har stått där hela tiden och funnits där för mig. Du vet redan att jag tycker du är underbar, perfekt och bäst. Men du är verkligen ovärdelig, och det är därför jag aldrig ska ge upp dig! Aldrig ger jag upp dig! Snart är vi uppe i ett år, och det känns självklart för jag vet att det kommer bli flera!

Jag älskar dig så himla mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: kajsa

Grattis :D super söt bild!

2010-11-25 @ 17:44:50
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0