ALIVE, JUST PRAYING TO A GOD THAT I DON'T BELIEVE IN. I GOT TIME WHILE SHE GOT FREEDOM.

Dagens bakterielabb fick mig att för tillfället bli intresserad av biologi! Vi fick hitta på fyra ställen att samla bakterier på, jag och Elin tar ju självklart under naglarna :) haha det är ju det mest intressanta. Våra tre andra ställen var en enkrona, toalettsitsen och dörrhandaget till biblioteket. På måndag får vi se resultaten av vilka ställen som var mest bakterierika.

På håltimman efteråt gick jag och fröken Wiklund till a6 i sällskap med Erik, Lowe och Mr. Albin. Detta blev dagens inköp och då endast för 50:- respektive 25:-. Kanonbra!



Nu ikväll ska jag läsa 200 sidor i min engelskabok som ska vara färdigläst tills imorgon, great timing! Har städat huset idag och tjänat ihop lite pengar, riktigt gott!
Pusspået, jag saknar min Felix!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0