ENERGY OF TODAY!

Håller just nu på och kör världens träningspass med min gamla dammiga pilatesboll! Äntligen fick jag lite träningsenergi. Hela veckan har jag gått och längtat efter att mitt knä ska bli bra igen och sen slog det mig att nu jävlar så ska jag börja med den där himla rehabträningen! Sagt och gjort, jag stod vid räcket med mitt "gummiband" och gjorde mina övningar! Efter detta fick jag en sån kick och plockade fram några övningar på pilatesboll som jag just nu håller på med! Vad är bättre än dunkmusik i högtalarna och basen som nästan spränger hål i väggen?! Knappt ingentint, förutom min Felix då... :) Nej nu måste jag fortsätta göra sit-ups! CIAO!

kan rekomendera denna länken för lite simpla övningar. http://www.balansboll.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0