SUERTE MIO TÄNK ATT JAG FANN DIG IGEN

Hej och hå nu går jag till sängs med en hel massa ont i halsen, vet inte vad som har hänt egentligen det bara kom på igårkväll! Helt oförklarligt. Jag dööööör om det innebär att jag missar helgens minst sagt v i k t i g a matcher. Hjälp säger jag bara! ;o Lamt! Ja ja nu ska jag sova som sagt. Saknar mitt ljus i livet, tur är väl det att han fortfarande är kvar i bankeryd så att jag får träffa honom imorgon igen! Nästa vecka (om min hals överlever helgen) ska jag träna som en idiot. Hoppas alla har haft en bra dag och ett hittils bra höstlov.

att göra innan söndag:

  1. Novell analys 
  2. Novell
  3. Läsa klart engelskaboken
  4. Skriva om Amy Winehouse på engelska
  5. Räkna matte
  6. PLUGGA TILL BIOLOGIPROV

Så går det när man lägger undan skolarbetet och njuter av livet i tre dagar (y) Antar att lärarna HAR överseende med att man faktiskt har haft höstlov! Tänker faktiskt utgå ifrån det för det här är ju inte nådigt!

Contigo mi vida, quiero vivir la vida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0