FÖRRA HELGEN KORT OCH GOTT, när allting var ganska bra.

Lördag morgon - Iväg till råslätt för att kolla på halva mitt lag som skulle spela DM match mot Hovslätt. Ni spelade jättebra tjejer, bara målen som saknades. FRÅN råslätt direkt till Borås för att se på när min bror spelade cup, och självklart för att shoppa lite på Knalleland! Blev ett par jeans från gina tillslut och var riktigt riktigt nöjd med detta.

Efter detta körde mamma hem Carro och släppte av mig i Furusjö medans pappa stannade kvar för att se på Jonas. Väl i Furusjö så vart det livat med ett par stycken av mina kära klasskompisar. Hade verkligen jättetrevligt och vi badade i Elins jaccuzi i typ femton miljarder timmar , LOVE! Sen blev det att slagga hos henne, vad mysigt vi hade Elin :D RIKTIGT FIN KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0