I'M CRAZY BUT YOU LIKE IT, LOCA LOCA LOCA. YOU LIKE THAT IT AIN'T EASY, LOCA LOCA LOCA. I'M CRAZY BUT YOU LIKE IT.

" Du. Du sa du behövde tid. Du hade tid. " Lars Winnerbäck. Antingen älskar man honom eller så hatar man honom. Precis som Håkan Hellström, han är likadan. Skillnaden är bara att jag bara lärt mig att älska den förstnämnda. Men det finns säkert en tid för Håkan Hellström också...

Idag fick jag reda på både spanskaprov-resultatet och kemiprov-resultatet. Är mycket, mycket nöjd med båda! Åkte direkt från skolan till Kfum för att träna småtjejerna. De har utvecklats väldigt mycket och det är riktigt kul att träffa dom! På söndag ska dom spela match igen så då blir det att coacha dom. BÄSTA HELGEN full av innebandy! (y)

Jag tänker NU koncentrera mig på tonerna ur mina högtalare för de får mig lyrisk!

LOCA LOCA LOCA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0