BELLA har gjort det igen.

Ingen nyhet men jag har blivit så inspirerad av Isabellas "öka-din-självkänsla-tips". Tycker verkligen om den här tjejen och vill verkligen ha hennes bok. Hon är suverän! Hysterin kring alla "storbloggare" fick mig att sluta läsa bloggar helt. Jag är så trött på alla bratbitchar så jag spyr och struntar i dem helt. Allt dom gör är att tala om för oss normala individer att vi inte duger genom att gå på plastikoperationer, konstant banta och klanka ner på allt och alla som inte är dem, ser ut som dem, tänker som dem eller har med dom att göra. Det finns dock en som jag tycker har lite vettiga åsikter och som är smart och visar hur man som ung tjej kan nå framgång. Blondinbella är beundransvärd.

Ni som inte har kollat upp hennes blogg än - det är hög tid nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0