EFTERLÄNGTADE YSTAD!

Livet har sina glädjeämnen. Resan till Ystad gjorde mig gladare än gladast och jag hade ett brett leende på läpparna hela helgen. Jag har längtat så efter Felix att jag knappt stod ut en minut till. Helt ärligt kändes det underbart att få göra av med lite pengar på någonting man verkligen velat göra! Jag hade sparat i säkert en månad och jobbat hemma för att tjäna ihop tillräckligt. Med tanke på att vi har haft barnbidragsuppehåll hela sommaren och att studiebidraget inte kommer förens typ sista september så har det varit tjärvt ett tag. Men sådant är livet! Desto roligare var det att åka ner till mitt hjärta iallafall!

Hade som sagt underbara dagar och njöt av stillheten och lugnet där. Han är en person som verkligen aldrig stressar upp sig över saker och ting och som får mig att varva ner. Perfect match! (: Älskar honom så mycket.

Första kvällen när jag kom dit hade jag pluggat hela vägen ner för att ha allt gjort när jag kom fram. När jag kom fram blev jag helt överväldigad, han bor i ett slott i princip och det var den vackraste bostaden jag har sett. Bjöds på oerhört god mat i form av lax och jättegod potatis. Hans mamma är fenomenal på att laga mat! Somnade i min älsklings famn och vaknade dagen efter i samma armar, underbart! Lördagen bjöd på roundtrip i skånetrakten där jag fick se alla möjliga sorters vackerheter! Blev en fika, sedan inflyttningsfest på kvällen. Vi somnade trötta som bara den. Så blev det söndag och jag skulle åka hem till Bankeryd igen med hans föräldrar. Njöt av de sista timmarna i paradiset och fasade för ytterligare en månad utan honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0