AJAX & STÄDA- WEDNESDAY AFTER ALL

Fantastisk låt! Chris Tomlin - I will follow


Kom just hem efter en riktigt tråkig dag i skolan. Tänker inte berätta om det för det är så ointressant. Efter skolan tog jag bussen 1an till Kfum för att agera tränare för tjejer födda 97 och något senare. Kul! Men jag var alldeles för trött för att njuta av det vilket säkerligen märktes. NU tänker jag tagga inför studiedagen som morgondagen bjuder på genom att hmm... ta en kopp te och börja storstäda! Jag tjänar nämligen på detta moment... FÖRRESTEN HELT OTROLIGT ATT JAG HANN MED BUSSEN HEM NÄR DET VAR NOLLBYTE och slapp springa.

Saknar hjärtat i mitt liv, men vi pratas ju vid minst tre gånger om dagen så det går att stå ut ändå. Nu tjohej så blir det ajax! Be right back!  Mamma... måste jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0