GODMORGON

Blev väckt av min älskling på telefonen, pratade en stund och sen skulle han till skolan. Själv har man s t u d i e d a g ! LOVE. Tänkte fortsätta med städningen som jag började med igårkväll. Mitt rum är inte stökigt, men dammigt som få! Har spenderat någon timma på att dricka te med min minidator i famnen, kuddar bakom ryggen och ett tänt ljus på skrivbordet. Ja, jag älskar ljus. Kollat runt på olika bloggar och annat och det är verkligen skönt den där stunden man får på morgonen när alla är ur huset på jobbet och i skolan - förutom JAG som är ensam hemma LOVE!

Helgen spenderades med detta folket + andreas, som jag inte hade nån bild på.
(gammal bild från i våras)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0