LAGFOTO + MATCH MOT FAGERHULT

Söndagen bjöd på lagfoto samt enskilda foton i Husqvarna sporthall för hela föreningen vilket i sin tur ledde till mycket folk på läktarna när vi skulle spela match strax därefter mot Fagerhult! Riktigt kul var det att spela och jag var taggad från och med sekunden jag vaknade och hade bestämt mig för att idag var det dags att öka på "antal-mål-siffran" för min och mitt lags del efter en minst sagt sur förlust mot Östras damer. Sagt och gjort, 2 mål för min del i matchen som sedan slutade 5-3 till oss. Var riktig glad efter den insatsen!

Slutade dock med att mitt ben var helt låst när jag kom hem. Var på läkarbesök idag och han trodde att jag hade stukat knäet i samband med att jag vred till min fot. Fick nummer och tips om olika sjukgymnaster. Problemet med knäet är att jag har en vätska där som hindrar mig från att böja ut knäet ordentligt. Galet vad ont det gör.

TRÄNING FÖRST OM TVÅ - TRE VECKOR! Får se om jag står ut med det... ett som är säkert är att jag tänker göra en riktig jävla comeback!

Bjuder på en riktigt gammal bild från Amanda Hills facebook. Mitt gamla moderslag som jag saknar endel.
Det var på den tiden man hade otroligt utåtstående öron och dessutom var längst! (y) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0