BABY THEY ARE TUMBLING DOWN


Kom hem från säsongens hittils goaste träning med fys och match och gott snack! Så ska det vara! Jag vill tusan vara helt slut efter varje träning, det är så himla gött i kroppen då och man känner sig så galet nöjd, pigg och glad efteråt! Somnar gott gör man också för den delen :)
Vad är det med balkanrytmer som gör mig så galet fylld med energi och adrenalin? Stereo Love till exempel, jag blir alltid helt galet glad och förhoppningsfull när jag hör den, och så har det varit sedan första gången jag hörde den i februari 2009. Det är ju sjukt, all annan musik tröttnar jag på ganska fort men just dom här låtarna fastnar och försvinner inte! OCH DET KÄNNS BARA AWESOME! Det känns underbart att kunna drömma sig iväg till nån strand i solnedgången mitt i värmen och känna sig helt fri...
Edward Maya – Desert Rain - Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0