SECOND-GUESSING EVERYTHING YOU SAID



Har röjt i min garderob idag - vilket känns awesome. Mycket är med tanke på att jag ska tänka igenom lite inför skolstarten. Rensa ut gamla kläder jag inte använder och proppa in nya, rensa bland gamla oviktiga papper och sortera mera. Jag har funderat lite på hur jag ska göra med alla anteckningar inför 2:an... alla blad i kollegieblocken trillar ut och går sönder så det blir förmodligen en liten pärm för varje ämne så att man dessutom slipper alla lösblad och kan sätta in dom där istället. Har kommit fram till att jag ska göra det bästa med året för att det ska bli så enkelt som möjligt - d v s det skulle underlätta med bättre ordning. Jag har dessutom köpt en fin kalender som det ska bli roligt att använda. Det tål att tänka på sånt här... Men jag är övertygad att det blir enklare med ordningen detta skolåret!
Sitter just nu och skickar mina sista sms för dagen till ljudet av Den svenska björnstammens "Vart jag mig i världen vänder". Känns ganska fint! Dags för kudden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0